Запитання та відповіді

ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

  1. Не надходить СМС повідомлення з підтвердженням реєстрації?
  2. Як отримати рахунок для внесення гарантійного/реєстраційного внеску?
  3. Як знайти цікавий мені лот?
  4. Як зберегти цікавий мені лот?
  5. Як змінити пароль доступу до кабінету користувача?
  6. Забули пароль, як увійти до електронного кабінету користувача?
  7. Як перейти на сайт проведення електронного аукціону в якості учасника?
  8. Який розмір комісії майданчика я маю сплатити у разі перемоги?
  9. Чи потрібно мені робити якісь дії для повернення гарантійного внеску?
  10. Коли я можу повернути гарантійний внесок, якщо моя цінова пропозиція друга за розміром?
  11. Чи можливо відмовитись від очікування на дискваліфікацію, якщо моя цінова пропозиція друга за розміром?
  12. Чи є оплата гарантійного та реєстраційного внеску підтвердженням реєстрації на торги?
  13. Як необхідно сплатити реєстраційний та гарантійний внесок для реєстрації пропозиції  на аукціон з продажу об’єкта малої приватизації?
  14. Як подивитися приміщення/авто, ознайомитися із документами?
  15. Чи можна оплачувати гарантійний внесок через касу/ термінал/ з картки іншої людини?
  16. Де знайти інформацію про дату та час аукціону?
  17. Чи повертається реєстраційний внесок?
  18. За яких умов електронні торги або їх результат можуть бути відмінені?
  19. Чи є можливість відкликати свою цінову пропозицію (відмінити реєстрацію на торги)?
  20. За яких умов не повертається гарантійний внесок?
  21. Що таке «Крок» аукціону?
  22. Що таке «Закрита цінова пропозиція»?
  23. У яких випадках є можливість користуватися ЕЦП?
  24. Чи можу я дізнатись кількість учасників та їх ставки до початку аукціону?
  25. В чому різниця між Англійським та Голландським аукціоном?
  26. Які документи необхідно завантажити при реєстрації пропозиції на аукціон з продажу об’єкта малої приватизації? 

 

 

 

1. Не надходить СМС повідомлення з підтвердженням реєстрації?

СМС повідомлення з кодом підтвердження реєстрації надходить протягом 5-10 хвилин, після натискання кнопки «Зареєструватись».
У разі, якщо під, час очікування надходження СМС повідомлення, кнопка «Зареєструватись» була натиснута неодноразово, системою автоматично формується певна кількість кодів , які передаються Вашому мобільному операторові, в результаті формується черга і, як наслідок, відбувається затримка в доставці повідомлень. В такому випадку необхідно зачекати 20-30 хвилин, ще раз натиснути кнопку «Зареєструватись» та дочекатись надходження повідомлення з кодом підтвердження реєстрації.
Необхідно перевірити коректність введеного номеру мобільного телефону.
Вимкнути/увімкнути мобільний телефон, або перезавантажити його.
У випадку, якщо вищевказані дії виконано та повідомлення не надходить, необхідно звернутись на гарячу лінію для користувачів, за номером 044-499-11-91. 

 

 

2. Як отримати рахунок для внесення гарантійного/реєстраційного внеску?

Для отримання рахунку на сплату гарантійного внеску, учаснику необхідно виконати такі дії:

1. Обрати відповідний лот в особистому кабінеті.

2. Навпроти розміру гарантійного внеску натиснути кнопку «Сформувати рахунок в розмірі гарантійного внеску». У вікні, яке відкриється, у Вас буде можливість обрати реквізити  банку для сплати рахунку.

3. Натиснути кнопку «Отримати рахунок» та «Завантажити».

  

 

3. Як знайти цікавий мені лот?

Система пошуку майданчика, відображає всі аукціони опубліковані в системі ProZorro.Продажі. У вкладці «Актуальні аукціони» визначити параметри пошуку та натиснути кнопку «Пошук». Пошук можливий за наступними параметрами:

ꟷ      за ключовими словами, наприклад: нерухомість, автомобіль, майно і т. д.;

ꟷ      точна відповідність, наприклад: Автомобіль Volkswagen Passat;

ꟷ      за організатором торгів - вказати назву організатора або код ЄДРПОУ організатора, система відобразить всі оголошені банком аукціони, в статусі подання пропозицій;

ꟷ      за кодом СAV – визначивши відповідний код класифікатора, наприклад: нерухоме майно, системою буде надано всі аукціони в яких встановлено даний код при публікації аукціону;

ꟷ      за Aucition ID – кожне оголошення про Аукціон має індивідуальний номер, за яким можливо знайти лот в системі, наприклад: UA-EA-2017-01-10-000001-c;

ꟷ      опція «Всі регіони» дозволяє здійснювати пошук лотів у певній області;

ꟷ      через опцію «Розширений пошук» можливо встановити додаткові критерії для відбору лотів;

ꟷ      піктограми дадуть Вам можливість підібрати  потрібні лоти за видами, наприклад: мала приватизація, права вимоги, житлова нерухомість і т.д.

 

 

4. Як зберегти цікавий мені лот?

Коли ви знайшли цікавий Вам лот, але бажаєте продовжити перегляд наступних оголошень, Ви маєте змогу закріпити аукціон за кабінетом авторизованого користувача натиснувши «Зірочку», з права від назви аукціону. Оголошення про аукціон зберігається у вкладці «Мої пропозиції / Обране».

 

 

5. Як змінити пароль доступу до кабінету користувача?

В кабінеті користувача необхідно відкрити вкладку «Налаштування» - «Загальні налаштування» - «Зміна паролю доступу до кабінету», в полі «Старий пароль» необхідно ввести поточний пароль, в наступні два поля новий пароль, натиснути кнопку «Зберегти» (має з’явитися жовта рамочка «Зміни збережено»). 

 

 

6. Забули пароль, як увійти до електронного кабінету користувача?

Для входу в кабінет без використання паролю доступу, необхідно  ввести e-mail та натиснути кнопку «Забули», після цього на електронну адресу (яка є Вашим логіном) надійде лист з нагадуванням паролю від майданчика Державніторги.Онлайн. В листі Ви маєте натиснути фразу «За цим посиланням» або виконати наступну дію описану в листі (при цьому мають бути закриті всі вкладки з адресою  www.dto.com.ua). Після входу в кабінет у вкладці «Налаштування» - «Загальні налаштування»  під полем «Старий пароль» натискаєте фразу «Отримати тимчасовий пароль електронною поштою». Вам надійде СМС повідомлення з поточним паролем на мобільний телефон, вказаний у профілі.

 

 

 

7. Як перейти на сайт проведення електронного аукціону в якості учасника?

Учасник, який подав закриту цінову пропозицію має два варіанти для переходу на сайт проведення електронного аукціону в якості учасника:

1. Отримує індивідуальне посилання на електронну пошту вказану при реєстрації, перейшовши за яким, учасник потрапляє в модуль проведення аукціону.

2. В особистому кабінеті, заходите в лот, в якому берете участь, опускаєтесь  вниз сторінки та натискаєте кнопку «ВХІД В АУКЦІОН В ЯКОСТІ УЧАСНИКА».

В момент старту аукціону система відкриває кількість зареєстрованих учасників, під номерами та їх ставки. Учасник який перейшов за індивідуальним посиланням бачить себе, як "ВИ". Переможець визначається автоматично - учасник, що надав найбільшу цінову пропозицію, по завершенні третього раунду. а при однакових ставках учасник, що подав пропозицію раніше.

 

 

 

8. Який розмір комісії майданчика я маю сплатити у разі перемоги?

Розмір комісії майданчика залежить від типу аукціону та кінцевої цінової пропозиції (з урахуванням ПДВ). Всі тарифні сітки знаходяться на сайті в розділі «ТАРИФИ»

 

 

 

9. Чи потрібно мені робити якісь дії для повернення гарантійного внеску?

Сума гарантійного внеску повертається автоматично, протягом трьох робочих днів, (починаючи з дня, наступного після дня проведення аукціону). Сума гарантійного внеску перераховується на «Баланс» до кабінету користувача. У разі, якщо у майданчика є дійсні реквізити учасника – сума повертається на рахунок,  з якого була проведена оплата. Майданчик, за необхідності, може звернутись до учасника з проханням надати банківську довідку з реквізитами рахунку для повернення гарантійного внеску.

 

 

 

10. Коли я можу повернути гарантійний внесок, якщо моя цінова пропозиція друга за розміром?

Якщо Ви зайняли друге місце – Ви автоматично стаєте в чергу на очікування. Це означає, що у випадку дискваліфікації Переможця – кваліфікація переходить на Вас (Ви стаєте новим переможцем). В такому випадку гарантійний внесок буде заблокований до моменту, поки торги не набудуть статусу «Торги завершено».

 

 

 

11. Чи можливо відмовитись від очікування на дискваліфікацію, якщо моя цінова пропозиція друга за розміром?

Так, Ви можете відкликати Вашу цінову пропозицію шляхом виконання двох дій:

  1. Натиснути «Відкликати пропозицію» на сторінці аукціону в розділі «Кваліфікація переможця»;
  2. Надіслати Лист-відмову від очікування. Шаблон даного листа Ви можете знайти на сайті, в розділі «Мій кабінет» - «Шаблони документів».

У разі відмови від очікування гарантійний внесок повертається на загальних умовах. 

 

 

12. Чи є оплата гарантійного та реєстраційного внеску підтвердженням реєстрації на торги?

Ні, коли Ви сплачуєте внески – вони потрапляють на «Баланс» Вашого кабінету. Підтвердження реєстрації на аукціон відбувається шляхом списання таких коштів з Вашого «Балансу» на сторінці аукціону, в якому Ви плануєте прийняти участь. Після списання має з’явитись повідомлення, що Ваша «Цінова пропозиція» опублікована в ЦБД.

 

 

13. Як необхідно сплатити реєстраційний та гарантійний внесок для реєстрації пропозиції  на аукціон з продажу об’єкта малої приватизації?

Гарантійний та реєстраційний внесок має бути сплачений обов’язково з рахунка учасника, відкритого в українському або іноземному банку. При цьому обидва платежі сплачуються окремо із зазначенням в квитанції назви платежу (гарантійний/реєстраційний внесок) а також ідентифікатору аукціону. 

 

 

14. Як ознайомитися із об’єктом продажу, подивитися авто/будівлю або документацію до об’єкту?

На сторінці з інформацією про аукціон Ви можете переглянути документи до лоту та завантажені фото майна, що продається. Якщо Вас зацікавить більш детальна інформація, Ви можете звернутися до замовника – в описі лоту вказана контактна особа. Майданчик не має додаткової інформації до об’єктів продажу, крім інформації, наданої в оголошенні.

 

 

 

15. Чи можна оплачувати гарантійний внесок через касу/ термінал/ з картки іншої людини?

Найзручніший спосіб оплати – через мобільний додаток (або WEВ-банкінг) Вашого банку. (функціонал дозволяє скачати квитанцію про оплату, котру необхідно надавати для участі у деяких аукціонах)

Оплата через касу та термінал допускається в деяких типах аукціонів (окрім малої приватизації) але в платіжному дорученні обов’язково має бути вказано призначення платежу відповідно до рахунку.

Оплата з карти/від імені іншої людини не допускається взагалі.  

 

 

16. Де знайти інформацію про дату та час аукціону?

На сторінці з інформацією про аукціон, в розділі «Дати та терміни» є перелічені періоди аукціону, там же зазначена точна дата аукціону.

 

 

 

17. Чи повертається реєстраційний внесок?

Реєстраційний внесок повертається лише у випадку якщо аукціон був скасований.

 

 

 

18. За який умов електронні торги або їх результат можуть бути відмінені?

Електронний аукціон  може бути відмінено організатором  на будь-якому його етапі, але до моменту укладення договору купівлі - продажу/оренди  (договору, на підставі якого буде передане право), виключно на підставі відповідного рішення.

 

 

 

19. Чи є можливість відкликати свою цінову пропозицію (відмінити реєстрацію на торги)?

Учасник, який вже зареєструвався на торги, але бажає відмовитись від участі (відкликати свою цінову пропозицію), має таку можливість за умови реєстрації на торги, що проходять за Класичною схемою (на підвищення), відкликати свою цінову пропозицію можна, поки триває період подання пропозицій. В день аукціону відмовитись від участі неможливо. При реєстрації на торги, що проходять за Голландською схемою (з покроковим зниженням стартової ціни), відкликати цінову пропозицію неможливо.

 

 

 

20. За яких умов не повертається гарантійний внесок?

Якщо учасник, що був визнаний переможцем торгів, відмовляється від виконання умов Регламенту, надав не всі документи згідно вимог Регламенту/Замовника, або надав неправдиву інформацію в документах пропозиції, відмовляється від своєчасного підписання Протоколу торгів та/або Договору, або вчиняв інші дії, що є порушенням Регламенту, такого учасника Замовник має право дискваліфікувати. У разі дискваліфікації учасник втрачає гарантійний внесок, повна сума якого перераховується на Замовника (організатора торгів).

 

 

21. Що таке «Крок» аукціону?

Крок аукціону складає 1% від стартової ціни лоту.

Мінімальна ціна, за яку учасник може викупити лот = стартова ціна лоту+1% (крок).

В ході аукціону учасник має збільшувати свою наступну ставку мінімум на 1 крок від своєї попередньої ставки. (під час аукціону в учасників буде підказка з мінімальною сумою, яку можна запропонувати, тому нема потреби прораховувати розмір «кроків» під час Вашого ходу).

 

 

 

22. Що таке «Закрита цінова пропозиція»?

Закрита цінова пропозиція - це сума, яку учасник пропонує під час реєстрації на аукціон. Мінімальний розмір Закритої цінової пропозиції відповідає стартовій ціні лоту. Максимальний розмір – не обмежений.

Залежно від розміру Закритої цінової пропозиції формується черга, згідно якої учасники будуть робити свій хід під час першого раунду: від найнижчої (учасник буде ходити перший у раунді) до найвищої (учасник буде робити свій хід останнім).

 

 

 

23. У яких випадках є можливість користуватися ЕЦП?

ЕЦП використовується у наступних випадках:

-          Є можливість підписувати Договір про взаємодію з майданчиком під час реєстрації учасника або замовника;

-          Для підписання Протоколу торгів по аукціонам з продажу послуг з використання вагонів власності АТ "Укрзалізниця";

-          Для підписання Протоколу торгів та Договору купівлі/продажу по аукціонам з продажу окремих партій необробленої деревини.

 

 

24. Чи можу я дізнатись кількість учасників та їх ставки до початку аукціону?

Ні, інформація щодо кількості учасників, їх імен та ставок, не відома до початку аукціону.

 

 

25. В чому різниця між Англійським та Голландським аукціоном?

Англійський аукціон проходить в три раунди на підвищення ціни. Кожен учасник має три хвилини, щоб зробити ставку. Учасник в ході аукціону може залишити початкову цінову пропозицію без змін або ж підняти її не менше ніж на крок аукціону (1%).

Голландський аукціон проходить з покроковим зниженням початкової ціни. Система автоматично знижує ціну на крок аукціону (1%). Будь-який учасник, допущений до участі в аукціоні, в першому раунді може зупинити зниження ціни.

В другому раунді всім учасникам аукціону (крім учасника, що зупинив зниження ціни), дається можливість подати закрити цінові пропозиції вищі від ціни, на якій зупинився перший раунд. Такі ставки подаються в сліпу, учасники не знають які ставки роблять їх конкуренти.

Коли всі закриті цінові пропозиції подані, учасник, що зупинив етап покрокового зниження ціни має право однократно зробити цінову пропозицію вищу від поточної ціни лоту не менше ніж на крок аукціону. Якщо такий учасник не надає цінову пропозицію – переможцем стає учасник, що подав найвищу ставку у другому раунді.

 

 

26. Які документи необхідно завантажити при реєстрації пропозиції на аукціон з продажу об’єкта малої приватизації?

Для фізичних осіб:

1)    заява на участь у приватизації;

2)    копія паспорта громадянина України або копія документа, що посвідчує особу (для іноземних громадян);

3)    документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску;

4)    документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску;

5)    письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

 Для фізичних осіб-підприємців:

1)    заява на участь у приватизації;

2)    копія паспорта громадянина України або копія документа, що посвідчує особу (для іноземних громадян);

3)    витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України, відомості в якому відповідають поточним даним, які розміщено за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для резидентів) або документ про реєстрацію у державі місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою (для нерезидентів);

4)    остання річна або квартальна фінансова звітність.  Якщо ФОП створений нещодавно, подається письмове пояснення у довільній формі про причини відсутності звітності;

5)    документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску;

6)    документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску;

7)    письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

Для юридичних осіб:

1)     заява на участь у приватизації;

2)     витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України, відомості в якому відповідають поточним даним, які розміщено за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для юридичних осіб – резидентів) або документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою (для юридичних осіб – нерезидентів);

3)     інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Дані про кінцевих бенефіціарних власників є у витязі з ЄДР. Якщо засновниками юридичної особи є тільки фізичні особи, то вони і є кінцевими бенефіціарними власниками, і окремо можуть не зазначатися. Якщо засновниками юридичної особи є інші юридичні особи, а дані про кінцевих бенефіціарних власників не розкрито, то такий потенційний учасник має подати пояснення причини їх відсутності;

4)     остання річна або квартальна фінансова звітність. У разі, якщо юридична особа була зареєстрована нещодавно, подається письмове пояснення у довільній формі про причини відсутності звітності;

5)     документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску;

6)     документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску;

7)     письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

 

До уваги користувачів!
Інформація у цьому розділі є узагальненою, несе інформаційний характер та жодним чином не відміняє законодавчо-нормативні акти, які є першочерговими до виконання та регламентують проведення аукціонів системи "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ".

Зверніть УВАГУ!  В разі перемоги учасника, він зобов’язаний разом з підписаним протоколом подати всі оригінали та належним чином завірені копії документів, які були ним подані для участі в аукціоні. Оператор, після підписання протоколу, всі документи переможця разом з протоколом передає Органу приватизації.