Оголошення аукціону з продажу майна від 11.01.2019
Автомобіль Skoda Octavia Elegance 2.0 б/в
Номер лоту в Замовника | №00100227-2019-06 | |
Ідентифікатор аукціону | UA-PS-2019-01-11-000019-1 | |
Внутрішній ID: | 49291e20d3714fcb825fb246f6225a79 |
Початкова ціна продажу лоту
75`230.40 грн. (з ПДВ)
Ви ще не берете участь в обговоренні цього аукціону
Ви ще не берете участь в цьому аукціоні
Додати аукціон у вибране
Банк
Найменування організатора | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" | |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 00100227 | |
Юридична адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Аукціон оголошено
11.01.19
Період уточнень
до 24.01.19
Прийняття заяв на участь
до 24.01.19
Аукціон
25.01.19
Кваліфікація переможця
з 25.01.19
Підписання договору
з 11.02.19
Торги завершено
11.02.19
21.01.2019, 14:15
Бітян Любов Олексіївна
Технічний стан та пошкодження
Запитання щодо окремого предмету лотуАвтомобіль Skoda Octavia Elegance 2.0 б/
Доброго дня, прошу Вас надати більш детальну інформацію щодо технічного стану автомобілю та наявних пошкоджень, зокрема: наявність корозійних та механічних пошкоджень кузову, стан двигуна та трансмісії. Дякую та чекаю на відповідь.
Відповідь організатора
Доброго дня. Дякуємо за ваше запитання.
Автомобіль має наступний технічний стан:
1. Фактичний пробіг автомобіля становить 787 343 км.
2. Кузов має значні корозійні ушкодження, загальний поздовжньо-діагональний перекіс, розриви в місцях зварних з'єднань, наскрізні корозійні ушкодження на бокових та передніх панелях, дверцятах, численні відшарування лакофарбового покриття. Потребує поглибленого ремонту.
3. Двигун має значне зношення поршневої групи, кривошипно-шатунного та газорозподільного механізмів. Значні перевитрати пального та оливи. Підвищений шум при роботі, значне задимлення. Потребує капітального ремонту.
4. У генератора згоріла обмотка статора, замикання обмотки ротора, зношення підшипників. Потребує капітального ремонту.
5. Радіатор має значне зношення, корозійне пошкодження, підтікання охолоджуючої рідини, тріщини в патрубках системи охолодження двигуна. Потребує капітального ремонту.
6. Коробка передач та щеплення – технічний стан незадовільний. Повне зношення підшипників первинного валу, часткове руйнування шестерень. Потребує капітального ремонту.
7. Передня вісь – значне зношення шарнірів обох передніх коліс, підтікання масла. Значне зношення конічних шестерень редуктора. Потребує капітального ремонту.
8. Гальмова система має тріщини у шлангах, зношення головного циліндра, підтікання рідини з гальмових трубок та циліндрів. Порушення герметичність гідравлічного приводу. Потребує капітального ремонту.
9. Рульове керування має значний люфт, стук у кермовому механізмі, є відчутні переміщення вузлів кермового керування відносно шасі, що призводить до небезпечного погіршення керованості автомобіля. Потребує капітального ремонту.
Автомобіль має наступний технічний стан:
1. Фактичний пробіг автомобіля становить 787 343 км.
2. Кузов має значні корозійні ушкодження, загальний поздовжньо-діагональний перекіс, розриви в місцях зварних з'єднань, наскрізні корозійні ушкодження на бокових та передніх панелях, дверцятах, численні відшарування лакофарбового покриття. Потребує поглибленого ремонту.
3. Двигун має значне зношення поршневої групи, кривошипно-шатунного та газорозподільного механізмів. Значні перевитрати пального та оливи. Підвищений шум при роботі, значне задимлення. Потребує капітального ремонту.
4. У генератора згоріла обмотка статора, замикання обмотки ротора, зношення підшипників. Потребує капітального ремонту.
5. Радіатор має значне зношення, корозійне пошкодження, підтікання охолоджуючої рідини, тріщини в патрубках системи охолодження двигуна. Потребує капітального ремонту.
6. Коробка передач та щеплення – технічний стан незадовільний. Повне зношення підшипників первинного валу, часткове руйнування шестерень. Потребує капітального ремонту.
7. Передня вісь – значне зношення шарнірів обох передніх коліс, підтікання масла. Значне зношення конічних шестерень редуктора. Потребує капітального ремонту.
8. Гальмова система має тріщини у шлангах, зношення головного циліндра, підтікання рідини з гальмових трубок та циліндрів. Порушення герметичність гідравлічного приводу. Потребує капітального ремонту.
9. Рульове керування має значний люфт, стук у кермовому механізмі, є відчутні переміщення вузлів кермового керування відносно шасі, що призводить до небезпечного погіршення керованості автомобіля. Потребує капітального ремонту.