from 03.08.2018
Будівлі та споруди колишнього АКАБ «Україна», у складі: основна будівля, А-3; насосна станція, Б; гараж, В; котельня, Г; вбиральня, Д; гараж, Е; огорожа, 1; каналізаційні колодязі 2-8
| TenderID | UA-PS-2018-08-03-000024-3 | |
| ?:api id internal | 1b9e6bcadae04083b5e9a9edfcd824a7 |
The initial sale price of the lot is
130`487.00 uah (not including WAT)
Warning! Additionally, VAT may be charged
You are not participaiting in discussions to this auction
You are not a participant of this auction yet
Add auction to Favorite
Bank
| Official name | РВ ФДМУ ПО ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| USREOU code/ ITN | 21368158 | |
| Legal address | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 205 |
Auction is announced
03.08.18
till 30.08.18
till 30.08.18
31.08.18
from 31.08.18
from 28.09.18
28.09.18
10.08.2018, 11:57
Олексій Григорович Давиденко
Договір куплі - продажу
General questions about a lot
прошу викласти проект договору куплі-продажу майна
Customer answer
Відповідно до частини 1 ст. 26 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 №2269 (надалі Закон), під час приватизації об’єкта державної або комунальної власності шляхом його продажу на аукціоні, викупу між продавцем і покупцем укладається відповідний договір купівлі-продажу. Укладення та внесення змін до договорів купівлі-продажу здійснюються відповідно до вимог законодавства.
Згідно з частиною 2 ст. 179 Господарського кодексу України Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
На сьогоднішній день типовий договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації не затверджено ( знаходиться на стадії розроблення ФДМУ).
Відповідно до частини 1 ст. 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Згідно з частиною 1 ст. 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Відповідно до частини 2 цієї статті проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін.
Правові норми, які регламентують договірні відносини приватизації визначено в статтях 26 - 30 Закону.
Отже, беручи до уваги відсутність затвердженого типового договору купівлі-продажу об’єкта малої приватизації, вимоги Господарського кодексу України щодо укладення договору та направлення проекту договору його сторонами, а не потенційними покупцями, а також беручи до уваги, що оформлення угод приватизації, контроль за їх виконанням та відповідальність за порушення договірних зобов’язань визначено Законом, правові підстави для публікації проекту договору купівлі-продажу даного об’єкта аукціону – відсутні.
Згідно з частиною 2 ст. 179 Господарського кодексу України Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.
На сьогоднішній день типовий договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації не затверджено ( знаходиться на стадії розроблення ФДМУ).
Відповідно до частини 1 ст. 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Згідно з частиною 1 ст. 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Відповідно до частини 2 цієї статті проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін.
Правові норми, які регламентують договірні відносини приватизації визначено в статтях 26 - 30 Закону.
Отже, беручи до уваги відсутність затвердженого типового договору купівлі-продажу об’єкта малої приватизації, вимоги Господарського кодексу України щодо укладення договору та направлення проекту договору його сторонами, а не потенційними покупцями, а також беручи до уваги, що оформлення угод приватизації, контроль за їх виконанням та відповідальність за порушення договірних зобов’язань визначено Законом, правові підстави для публікації проекту договору купівлі-продажу даного об’єкта аукціону – відсутні.
10.08.2018, 12:05
Олексій Григорович Давиденко
Державний акт на земельну ділянку
General questions about a lot
Чи переходить Право постійного користування на земельну ділянку новому власнику нерухомості? Якщо ні, то чому?
Customer answer
Відповідно статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.
Право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають, зокрема:
- підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності;
- громадські організації інвалідів України, їх підприємства (об'єднання), установи та організації;
- релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності;
- заклади освіти незалежно від форми власності.
Відповідно до пункту «в» статі 141 Земельного кодексу України підставою для припинення права користування земельною ділянкою є припинення діяльності релігійних організацій, державних чи комунальних підприємств, установ та організацій.
Постановою Правління Національного банку України від 16.07.2001 № 246 було прийнято рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію з 16 липня 2001 року Акціонерного комерційного агропромислового банку «Україна», в тому числі його дирекцій та філій.
Відповідно до розпорядження КМ України від 13 жовтня 2003 р. № 599-р, вказаний об’єкт передано до сфери управління Черкаської обласної державної адміністрації.
Таким чином, на підставі вищевказаного, якщо статус Покупця не підпадає під критерії набуття права постійного користування на земельну ділянку державної власності, до нового власника нерухомого майна таке право не переходить.
Право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають, зокрема:
- підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності;
- громадські організації інвалідів України, їх підприємства (об'єднання), установи та організації;
- релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності;
- заклади освіти незалежно від форми власності.
Відповідно до пункту «в» статі 141 Земельного кодексу України підставою для припинення права користування земельною ділянкою є припинення діяльності релігійних організацій, державних чи комунальних підприємств, установ та організацій.
Постановою Правління Національного банку України від 16.07.2001 № 246 було прийнято рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію з 16 липня 2001 року Акціонерного комерційного агропромислового банку «Україна», в тому числі його дирекцій та філій.
Відповідно до розпорядження КМ України від 13 жовтня 2003 р. № 599-р, вказаний об’єкт передано до сфери управління Черкаської обласної державної адміністрації.
Таким чином, на підставі вищевказаного, якщо статус Покупця не підпадає під критерії набуття права постійного користування на земельну ділянку державної власності, до нового власника нерухомого майна таке право не переходить.